joi, 5 noiembrie 2009

N-AM MAI SCRIS DE MULT, DAR AM VESTI BUNE!

1. INCA traim in Romania! 2. Totul e bine chiar daca in curand vor fi alegeri de primar + prezidentiale. 3. Noua gripa porcina e chiar porcina! 4. NU va sfatuiesc sa va faceti vaccinuri anti-gripale ce slabesc mai tare sistemul imunitar tocmai pentru a va creea dependenta de ele! 5. Faceti vreun curs ( cum si eu fac unul ), ca sa mai invatati cate ceva si sa cunoasteti oameni noi! Si ultima, dar nu cea din urma: 6. Faceti copii cat sunteti inca tineri! Exemple demne de urmat: Verisoara sotzului meu, fosta mea sefa din Pitesti, fosta mea colega de tura de la magazin ( aici devin mosica la Antonia cea mica! ), RATOANA ( care daca nu exista nu ajungeam eu sa il cunosc pe al meu barbat! ), pe viitorul apropiat: o fosta colega de munca de aici din Medias, ....si, .... in super avanpremiera: colega mea actuala de munca o sa devina de asemenea mamica! :D OAU!!! Ce de mamici!!! In ultima vreme chiar simt o oboseala, in afara de toate problemele de sanatate , - si de-asta nici nu am mai reusit sa imi fac timp pentru blog. I-am promis unei PRIETENE ca spun cate ceva despre ea, caci am scris la un moment dat ca nu exista prieteni adevarati, si din astea... si intr-o dimineata de octombrie ea vb cu mine - incerca sa ma ajute in a afla una - alta despre mine, si despre ce m-ar face fericita, si apoi a zis ca: ,,uite! exista prieteni!,, / asta dupa ce chiar eu i-am multumit si i-am spus ca sunt fericita ca o am pe ea prietena...! EEE!!! Si voi acuma, doar nu credeti ca sunt asa de usor de imbunat... Tot rece ca gheata sunt... :)) In ultima vreme nici de munte nu prea mai avem timp, bani, masina cu preteni, dar am reusit sa mergem duminica la Canionul Mihaileni, si Cristi dupa ce a spus ca vai, nu vrea sa auda, ca ce e aia, sa vedeti ce incantat a fost! Culorile dealurilor, implicit ale copacilor erau de numa' !!! Si ne-am pozat si ca marmotele banoase pe acolo, si am ras de n-am mai putut. Chiar nu credeam ca ajung sa ma distrez din prostia aia!!! IAR, la final, s-au executat BUNII nostri PRIETENI cu care eram si mi-au cules niscai ciuperci! :)) THANKS GUYS!!! Sa va mai spun ca aseara i-am facut singura baie la ferret si o stat neclintit, ca de mult nu mai vazuse apa calda si sampon, se pare ca ii cam lipsisera... Si s-a transformat dintr-un micutz, adormit, si cam putzitor animalutz, intr-unul cu blana stralucitoare si umflata de fericire, si desi calda baia, l-a mai dezmortit nitelush. AAAA!!!! V-am zis ca vreau sa ma apuc de invatat sa cant la chitara??? Ca sa fiu sigura, nu o sa aman prea mult, o sa incep luna asta!!! IT'S a PROMISE! La multi ani 2 x ALINA!!! ( sefa + prietena mea cea mai buna! ) See ya!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu