marți, 13 octombrie 2009

mi-am facut un Quiz azi,

Despre cat de usor pot fi citita sau nu de catre cei din jur, si la rezultat zicea ca cel mai tare imi place sa ii distrez pe cei din jur, si sa nu ma ganddesc la ziua de maine, chiar daca poate va fi grea... Cam asa e cu mine, dar desi sunt vesela, zgomotoasa, jucausa, uneori ma apuca asa - seriozitatea si simtul responsabilitatii. Mi se pare si firesc, la varsta mea. Cand vine vorba de un proiect, sau o treaba la care trebuie sa muncesc ma implic total - repet, TOTAL. Se pare ca cei din jurul meu, in marea lor majoritate nu sunt asa, prefera sa fusareasca ceea ce fac ( adica sa faca la repezeala ). De citit totusi, cred ca sunt destul de greu de citit, ca si persoana ( in afara de mine cred ca nu ma cunoaste nimeni cu adevarat, si e si firsc, intr-o oarecare masura! ). In schimb, dintotdeauna mi-a placut sa ii observ si sa ii cunosc pe cei din anturajul meu, chiar daca nu sunt asa deschisi ca mine. Nu imi place sa judec omul dupa ce face sau dupa ce se spune despre el ( mai ales ca multe ,,minuni,, nu sunt probate ), caci odata ce am un PRIETEN, asa ramane!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu