luni, 9 noiembrie 2009

cea mai buna nuca! :P

Am fost duminica intr-o asa zisa plimbare in Cindrel! Mi-a placut enorm!!! Culorile padurilor sunt la stadiul - aproape final, inainte de inghetul de iarna. :) Daca ma intrebati pe mine, mai mult alergare a fost de fapt - cu: Cristi, Aurel, Florin si Corina... In afara de faptul ca vorba lui Cristi, Florin parca nu era cu noi caci nu avea aparatul de fotografiat, a fost destul de fain! Miros de apa, muschi, ciuperci, noroi, cetina, frunze uscate, si multe, poate prea multe fructe. Neculese! Ramase in pomi! E revoltator oarecum sa vezi ca in pom e plin de mere rosii precum sangele, si frunze nema :D Dupa ce am dat de nuc, acolo am ramas... Tot cautam pe jos nuca promisa de forma si marimea pomului, si am gasit-o: mare, cruda, cu invelis detasabil, in afara de coaja subtire! Va dati seama??? Adevarata revelatie pentru papilele mele gustative! A fost prima, si cred ultima oara in viata mea cand m-am saturat dintr-o singura nuca! Apoi am luat o caciula de pere pentru colega mea de munca, si vreo 3 mere. Cristi deja isi bagase vreo 4 kg de pere in rucsac si cateva mere. Norocul meu ca nu mi-am frant gatul, ca la un moment dat, in poteca cea PLINA de mere cazute din pom, cautand dupa unele mai oachese, am alunecat pe ele! ,,Vai, pai cum!!!??? ( facea Cristi acasa ), ca noi am ocolit cu totii poteca!!!,, :))
Pentru ca inca sunt destul de adormita si nu reusesc sa postez la Bisu un comment pe blog scriu aici ceea ce doream. Cand zici idoli ma gandesc la sensul acela extrem, si cum eu cred in Dumnezeu... Ideea e ca sunt extraordinar de multi oameni valorosi in toate domeniile, si mai ales in arta - multi din pacate sunt cei care se ,,pierd,, in noianul prea mare de asa zisi artisti ( din cauza ca nu exista nici un fel de a cultiva adevaratele valori, nicaieri in lume...! ) , care sunt numai pentru partea comerciala, sau baneasca unde sunt, nu pentru ca ar avea ceva talent, ceva de spus, sau ceva de lasat in urma lor! Dupa cum ai vazut hiturile de 1 vara sunt chiar de 1 vara. Daca voi scrie aici numele celor pe care ii ascult eu, nu stiu daca gasesc 2 persoane care au auzit de ei, asa ca ma o sa intelegi: Travka, Maria Radu, Antract, Green Day, Wet Wet Wet, Saybia, Dramagods, Tracey Chapman... ( Pe Ozzy il ascultam prima oara in Vama Veche acum vreo 11 ani, cand locul acela era inca minunat, si tin sa iti spun ca atunci cand ii aud vocea chiar ma infioara, pentru ca e deosebita! :D )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu