sâmbătă, 10 octombrie 2009

despre vise

Mereu cand visez cel mai bine, suna ceasul sa ma trezesc. Asa am patit si in dimineata aceasta :( Ma enervez la culme! - si asta nu pentru ca nu as vrea sa ma trezesc, ci pentru ca visele frumoase sunt foarte rare. Intotdeauna ma gandeam ce mult visez eu noaptea, dar cand am aflat ca de fapt visele sunt dimineata, cand creierul se pregateste sa ne trezim, caci e starea de veghe, nu de somn profund, am inceput sa imi explic multe. E adevarat ca cele mai ,,pericol,, vise sunt cele foarte reale, dar mie tot imi place sa visez. Acum vreo saptamana jumatate am visat ca a uitat o prietena la mine un pachet de tigari cu vreo 3 sau 4, si ca m-am ,,ocupat,, eu de ele! Bleah!!! Eu, care le urasc. :)) Dar problema e ca m-am trezit direct din vis, cu asa o pofta de tigari, de numa'!!! Cand i-am povestit colegei de munca nu ii venea sa creada, si jur ca trageam un fum de la ea daca nu ma trezeam de fapt racita, cu gatul in pioneze... Cel mai tare vis a fost de departe cel cand m-am visat ca eram la volan. Cand eram mica ma uitam la ,,Reflectii rutiere,, sa fiu sigura ca voi fi suficient de socata sa nu conduc veci, pururi vreun automobil! Acum, dupa niste ani, nu imi explic de ce, am asa un chef sa fac scoala de soferi, si chiar mi-am propus sa pun ideea in practica primavara urmatoare. Cand vor afla cu toti, chiar vor considera ca sunt spaima soselelor! Nu de viteza, ci de spaima! Cred ca nu as putea conduce decat o masina super strabila si ranforsata, daca nu o sa am bani de una de teren. :D Chiar: VOI CE VISE AVETI? Azi, daca am intreles si retinut bine ( caci am urechile ,,dopate,, de la raceala ) se va inaugura Piata Agroalimentara Medias, aceea noua si frumoasa, caci se va serba Ziua recoltei tot de-odata! . Mi-ar placea sa o vad... O duminica placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu