vineri, 9 octombrie 2009

traim in Romania, si asta ne mananca toti nervii!

Sora mea ( medic ) a ales sa vina de la Bucuresti la Medias cu trenul, era ceva normal sa ajunga de la 7:30 la 12:30 aici, in micul orasel din centrul tarii, DAR NU! NU! Voi chiar credeati ca e bine sa traim intr-o tara normala??? E ora 16:38 si ea nici in Sighisoara nu a ajuns... Hmmm! Se mira toti de ce sunt probleme in Romania, de ce suntem stressati si nervosi, sau de ce nu avem rabdare!!! Pai cand astia nu sunt in stare sa aibe un tren normal, cum Doamne sa mai putem noi rabda!!!??? Mi-a placut acum 2 luni ca am cunoscut un tip din America, de origine egipteana, care era total incantat de tren! Vedeti voi, el nimerise intr-un personal intre Sibiu si Medias ce avea in componenta 2 garnituri de sageata albastra! :)) Dar i-a trecut ( cred) mai apoi fericirea cand s-a mutat in ceea ce se cheama la noi Accelerat de fapt, care l-a preluat de la Copsa Mica la Brasov... :D E adevarat cand eram pustoaica - mergeam la greu cu nasul la munte, cu 10.000 sau 20.000 de lei ( pe vremea aia! ), dar cred totusi ca nevoia de o paine ( chiar si din bani negrii! ) i-a impins pe toti sa stea cu mana intinsa. Se uitau urat la mine si sora-mea daca mergeam cu bilet! Serios! Am in fata ochilor toate fazele acelea... Mai pove!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu