joi, 8 octombrie 2009

oboseala maxima in seara asta... PRIETENIE, FILME, MUZICA

Mereu cand ajung acasa am o multime de trebi de facut. Acum zic NU la orice, si stau pe net... Ca si-asa nu mi le face altcineva, vorba prietenelor...!!! Maine tot eu mi le voi aranja pe toate! Imi spunea azi colega mea de munca ( atunci cand a vazut blogul meu ) ceva de genul: ,,Imi place cum scrii! Ai asa, un stil care atrage, cumva...,, Zilelele acestea chiar ma gandeam la filme foarte bune, care ar merita vazute din nou si iarasi si iarasi... la infinit, si o sa notez aici cateva titluri: Brave Heart, Nopti albe in Seattle, Pride & Prejudice ( Mandrie si prejudecata ), Je vous trouve tres beaux ( Va gasesc fermecator - cu Medeea Marinescu ), Jeux D'enfants ( Joc de copii ), Slumdog Millionaire, Fireproof my marriage, Pisica alba pisica neagra, PS I love you, The Proposal ... Ei bine toate aceste filme le voi pune cu siguranta pe niste dvd-uri sa le am oricand! :D Chiar sunt curioasa daca citeste cineva ce scriu aici, ce parere are!??? Acum urmeaza un subiect mai ,,dureros,, ca sa zic asa: PRIETENIA. Niciodata nu am putut spune cu convingere ca am 1 sau 2 sau 3 prietene adevarate! Mereu exista un interes, mereu o nevoie... De cand ma stiu mi-am dorit sa am un grup de prieteni, cand credeam ca il gaseam, pateam tot din alea nasoale, de fiecare data la alt nivel ( copilarie, adolescenta, liceean, student... ) Din pacate oamenii sunt asa de schimbatori, si cand ti-e lumea mai draga te dezamagesc - te barfesc, te jignesc in mod direct, sau se bucura culmea!, de necazul tau. Am eu o chestie: prostia o pot ierta, dar nesimtirea niciodata! Trec la cealalata parte... Oare cum se face ca in relatia dintre un barbat si o femeie se poate ajunge de la prietenie la iubire, apoi din nou la prietenie, ca mai la urma - dupa ce se despart, sa apara dispretul, sau jignirea... ??? ... Eu nu as putea sa ma bucur de raul altuia ORICE mi-ar face, ca cineva tot le aranjeaza pe toate pentru toti, si, CU ATAT MAI PUTIN sa rad pe seama necazului aceluia cu alte persoane... :( La polul opus se afla cei care se roaga pentru partenerii/ iubitii/ sotii lor, si care chiar si cand se despart continua sa se gandeasca cu drag, sa le poarte doar amintirile frumoase, si sa isi doreasca fericirea pentru ceilalti!!! Din pacate altruismul SINCER, adica real, e pe cale de disparitie, si cand faci prietenie cu pup in curistii ( scuze de 1000 de ori de expresie! ) ajungi sa nu mai stii cum erai, sau cum e mai bine sa fii, si ce iti doresti pentru tine si cei din jur. Poate cei care vor citi aceste randuri vor reflecta putin, si se vor schimba ( pentru ei, si pentru cei din jur, repet! ) Dar asta e numai parerea mea, si ceea ce scriu aici nu stiu daca ar pune multi in aplicare. Si ca sa inchei intr-o nota mai faina, o sa va spun ca imi place enorm de tare piesa celor de la Zoddiac - Singur ( pentru cine nu stie, Zoddiac e trupa de Rock ce s-a lansat in toamna asta in Medias ). Mi-a placut sa stau in Piata de la Primarie ( DOAR NOI ) - eu cu al meu sot de mana, si sa ii ascultam interpretand piesa Bed of Roses de la Bon Jovi. Sincer, mi s-a parut de vis! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu