vineri, 18 decembrie 2009

M.B.A. 2009 - prima editie, intro ora si jum. FINALA!

Ma pregatesc sa inchid magazinul, dar ma ,,mananca,, in buricele degetelor sa mai scriu ceva, si cum asta seara, in mai putin de 1 ora si jum. se va desfasura DECERNAREA PREMIILOR de la M.B.A. 2009 sunt foarte curioasa cum va fi. La concursul acesta am participat si eu cu subsemnatul ( BLOG ) si sunt convinsa ca nu m-a placut nimeni, dar ce-are daca ma distrez si eu nitel... :) In schimb...Am fost surprins-placut-impresionata de blogul lui Florin, care se pare ca s-a inscris pe ultima suta de metri. Astfel ca nu sunt singura ce scriu fara sa ma citeasca nimeni, asadar... Ca eu habar nu aveam ca are blog de asa multa vreme... Am citit nitelush si chiar mi-a placut! De Cristina ce sa mai vorbesc, ea s-a up-load-at teribil se pare pe ultima suta de metri!!! :P Sper sa fie un eveniment placut si util in aceeasi masura! De-abia astept sa stau la tot concertul de folk, azi nu ma mai grabesc nicaierea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu