vineri, 18 decembrie 2009

Cum a fost si ce mi-a placut... M.B.A. 2009

Felicitari pentru initiativa, participantilor, si celor premiati! In cea mai mare masura a fost asa cum ma asteptam in privinta clasamentelor si a premiilor, in schimb ceea ce m-a surprins chiar placut a fost prezentarea lui Mircea Hodarnau. A vrut sa fie rapid si sa nu ne plictiseasca, dar erau chiar niste lucruri interesante, si as fi putut sta si 2 ore sa vad mai in amanunt ce si cum... :D Aseara la Conferinta mi-am amintit cum inainte de a ma decide pentru turism m-a batut bine de tot gandul pentru jurnalism, si m-a re-apucat dragul de jurnalism si media, in general - chiar si radio si tv. Chiar daca sunt pareri impartite, eu cred ca dinamica acestora 3 se va modifica si chiar schimba tot timpul, ce sa mai spun de tehnica... Am vazut acolo - in prezentarea lui Mircea - si radio 3 net ( am cunoscut o sibianca ce spunea ca urmeaza sa se angajeze la un radio in Bucuresti, ceva online, dar nu mai stiu daca la Radio 3 Net ) ... :) Oricum, ideea e ca daca oamenii se vor tine de treaba si comunitatea bloggerilor si a oamenilor care vor sa faca CEVA in si pentru oras se va pune in aplicare voi fi una din persoanele ce nu se va codi sau disparea ca magarul in ceata. Cred ca sa iti placa sa faci mai multe lucruri, si sa ai experienta - cate putin din fiecare domeniu de care sti interesat, nu strica niciodata. Sunt OPTIMISTA prin natura mea, si sper ca ceea ce s-a discutata aseara sa se intample, adica intalniri trimestriale, un loc in care sa postam cu totii si sa discutam pe teme date sau pe teme ce ne intereseaza... Spor la treaba! De la Ioan Ivan ce pot spune ca mi-a placut....??? AAA!!! ,,Bucurati-va prieteni, de prieteni si de frati! ... ,, :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu