vineri, 4 decembrie 2009

CIRCUS POLITICUS mai tine 2 zile! Hai si tu la vot !!!

Sambata si duminica! Apoi aflam cine ne ruineaza noua viitorul LUMINOS stingand toate becurile! Cica daca iese Geoana ne-am lins pe bot de democratie, daca iese Basescu nu are sustinere si nu o sa poata face nimic. Macar el nu e papusa Muppets ca Geoana, dar deh!... Din pacate Romania e formata din 4 tipuri de alegatori: cei ce nu voteaza niciodata, cei ce merg sa isi anuleze votul, cei ce voteaza ce le spune nu stiu care politician ( ca sa ii fie mai bine lui! evident!!! ), si cei care voteaza ceva ce spera sa fie macar la fel, si nu mai rau! E clar ca suntem condamnati sa traim intr-o tara urata si slaba ca nivel de dezvoltare in momentul in care aceleasi si aceleasi figuri se perinda la TEVEU... Ca sa nu mai vb. de alegatorii care au medie de varsta 68 de ani cred... si decid pentru noi, tinerii! Aici apare faza cu: DACA VREI O SCHIMBARE, sau MACAR LUCRURILE SA RAMANA LA FEL, mergi la vot!!! NU STA ACASA !!! Pe mine ce ma deranjeaza cel mai tare e ca pana si PSD -istii ( a se citi comunistii!!! ) au tineri in partid! Deci noi nu o sa schimbam nici cu trecerea anilor si a generatiilor de astia??? Vai de capul meu! Tot emigrare cred ca scrie in fruntea mea! :(( Voi? Ce parare aveti? Si ca tot ma intrebase cineva pana la urma cu cine am votat? ( la turul 1 )... Pai dragul meu, la turul 1 am votat pe Antonescu, si se pare ca e tarfa, pentru o gura din ciolan! La turul 2 votez cu Basescu! De data asta tin cu cine pare ( desi nu e! ) mai slab.. Bafta BASE !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu