marți, 15 decembrie 2009

Bine ai venit zapada!!!

Azi dimineata a venit zapada, incet, marunt, DAR sigur! A fost mai apoi destul de cald, in timpul zilei si eu sper sa inghete zdravan la noapte, si sa continue sa ninga, nu de alta dar avem datoria fata de placile de snowbord sa le scoatem de sub pat! :P O sa mergem cred in Patinis la concursul organizat de Amicii Muntilor din Sibiu in ianuarie... La munte am aflat de plecarea lui Radu Crisan in lumea mai buna, si vorbind cu cineva mi-am amintit ca exact asa gandeam/ ziceam si eu cand eram pustoaica: ,,mi-ar place sa mor pe munte, decat de batranete, chinuita de boala, etc. !,, Dumnezeu sa il odihneasca! In alta ordine de idei Lira a fost frumoasa, pacat ca nitel scurta, si ca nu am mai fost sa ne si plimbam. Spun asta mai ales din perspectiva lui Cristi, ca eu am fost intr-o pasa de lene destul de mare, si nu as fi mers oricum... Tot muntele cu poteca in piatra si stanci ascutite imi place mie! Mai putin cand vine vorba de munte-deal, poteci, si paduri. Iubesc padurea primavara, cand miroase a verde crud, si toamna, cand e pe jos patura groasa si uscata de frunze, in care sa ma pot tavali... Am promis ca ma apuc de chitara dar inca nu am facut-o, sper sa incep sa invat cat de curand, si mai ales cantecele din voce sa le mai repet, ca si versuri incep sa uit... Si cam asta... Acum sunt obosita, si il astept pe Cristi... adineauri mi-am dat seama ca e posibil maine sa fie finish-ul la concursul MBA 2009. AAAA !!! Va fi vineri, nu maine... Am recitit programul... Sunt curioasa cum va fi. Distractie cat cuprinde va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu