luni, 8 februarie 2010

trebuie sa fie un anume subiect?

Cred ca am ,,sarit,, o scriere de dincolo, dar nu mai conteaza... Am spus ca o sa fac o multime de lucruri si inca nu am reusit. E adevarat ca am terminat cursul de calculatoare cu nota 10, si am luat examenul de Microsoft Windows, dar l-am picat pe cel de Word. :( Urmeaza Excel si Internet, si apoi vom mai vedea. In ultima vreme mai mult de-ale casei, cu asta mi-am umplut timpul si ceva filme, dupa Avatar de Anul Nou, am vazut pe un site de filme: August Rush, Creation, It's Complicated, I love New York, si Upperdog - pe care, desigur, vi le recomand cu caldura! Vreau sa ma ia careva din baietii acestia ce se stiu la chitara sub o aripa protectoare, macar pana invat ceva acorduri, dar inca nu s-a reusit treaba. Joia trecuta am avut parte de o surpriza de proportii, ca imi zice colega de munca ceva de genu': ,,Cred ca pe tine te cauta!,, si cand ma uit spre geam vad fatza sora-mii... :)) Reactia a fost prompta din partea mea: ,,Nu are cum, ca sora-mea e in Grecia! ,, :)) Cand a intrat in magazin, si am vazut ca e vopsita blonda ( inainte era bruneta natural! ) am stiut clar ca e adevarat, era chiar ea, in carne si oase... In drum spre casa, dupa munca avea sa se confeseze: ,,Pentru a fi eu surpriza cea mai cea trebuie sa iti spun ca maine vine si Ioana de la Timisoara! ,,/ cealalta sora a mea ( si Ioana vroia cu surprize de mare angajament, dar Ana nu si-a tzinut gura! ) Oricum, a fost un week end grozav, dupa aproape un an in care nu ne mai vazuseram toate trei. Ne-am plimbat, am facut poze, am stat la povesti, Ana a facut prietenie cu nepotul Rock pe care il stia numai din poze... A fost chiar fain! Duminica la amiaza au luat drumul Timisoarei, bineinteles, impreuna. Eu am ramas cu ,,premiul,, meu, nu chiar singura. Care premiu e bosumflat 28,5 zile din 30 deci... SUPER trai neneaca!!! Februarie e o luna plina de sarbatoriti: sora, matusa, prieteni, dusmani, prietene... asa ca le scriu la toti aici LA MULTI ANI! ca poate iar ii uit, ca anii trecuti! :P In rest, ma oftic la culme ca nu avem zapada, tocmai cand m-am mutat din Pitesti in Medias s-au apucat cei de sus sa dea cu mai mare stratul in sudul tzarii, insa cu ceva noroc, imi iau sambata dimineata placa si mergem la Pitesti si aia e!!! Pai nu ??? In rest, toate OK, si cum le stiti, si pentru ca am inceput anul chiar gatind, se pare ca tot asta fac - macar sa imi iasa gustoase si sa se ceara supliment! :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu